Hakkımızda

Ardasa Turizm, 1995 yılında kurumsal müşterilerinin yurt içi ve yurt dışı seyahat ihtiyaçlarına profesyonel çözümler geliştirmek amacıyla kurulmuştur.

Müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak, gerçek bir çözüm ortağı olmak üzere yola çıkan Ardasa Turizm, 1995 yılından beri müşterilerine kurumsal seyahat programlarında profesyonel, yaratıcı ve yüksek kalitede hizmetler sunmaktadır.

Bu çalışmalarının sonucunda, deneyimi, dinamik kadrosu, çağdaş teknolojisi, müşteri odaklı hizmet anlayışı ile kuruluşundan bu yana belirlediği hedeflerine, bugün Türkiye’de tercih edilen saygın turizm seyahat acentelerinden olmuştur.

TÜRSAB A Grubu Seyahat Acenteliği ve IATA belgelerine sahiptir. Ardasa Turizm köklü geçmişinden ve deneyimli ekibinden aldığı gücünü beynelminel servis ağı ayrıcalığı ile birleştirir. Bu ayrıcalık ile;

* Yurt içi uçak bileti

* Yurt dışı uçak bileti

* Yurt içi Otel Satışı

* Yurtdışı Otel Satışı

* Vize Servisi

* Araç kiralama ve Transfer temini ve hizmetleri

* Özel etkinlik hizmetleri

* Kongre hizmetleri

gibi birçok organizasyonu eğitimli ve profesyonel ekibi sayesinde başarı ile yönetir.

Ardasa Turizm’in kendi bünyesinde geliştirmiş olduğu online hizmetler sayesinde B2B ve B2C kullanıcılarına hitap etmektedir.